Friday, August 3, 2007

yyeeeyyy.....yyeeeyyy!!!

jap nak balik dah...ri ni nak balik awal kit la...keje pn dah settle....lega ri ni relax kit....sok cuti..tu yang besttt........bole relax2 kit....yang penting leh bangun lambat....alangkah indahnya waktu cuti....tu lah dulu selalu bising kt mama aku sal mama tido waktu cuti....last2 aku pn sama..baru tau penat bekerja tu cmner....sowei ye mama....sok plan ngn kakak2 opis nak p tgk ms Tan n Baby gurl dia......nak g beli adiah dulu....best tgk bby ni...yelah aku kn suka budak2...maklumla wanita yang berjiwa penyayang cm aku ni mmg pantang tgk bby....geram je rasa....cewah!!!!....so sok takde plan nak g dating...aku nak lik umah...pas g melawat ms Tan....kemas bilik yang dah mcm tongkang pecah tu...nak tolong???....tima kacih........ok nak kemas2 dah ni....jumpa next week yeee......Adios!!!!

0 comments: