Thursday, August 2, 2007

sembang kosong....

aaaaddddooooiiiii.........................baru rasa lega kit...dah pukul 5.40..secara rasminya masa keje dah tamat...baru lah aku leh update blog ni.....leh ngadu kit...byk gakla keje ri ni.....bukan nak ngadu sal keje....tp sal sakit yang aku hadapi lately....aku selalu rasa sakit dada...ketat je...mcm aku tanggung satu beban yang dasat.....yang tu dah satu hal....pastu td plak dtg sakit pala ngn bahu....apala masalahnya ni????.......semalam berlaku ribut taufan......(sape yang paham angkat kaki k)......tp Alhamdullilah tak sampai ngah mlm semua dah reda.....minggu ni mmg mcm2 masalah yang datang...penat weiiii.....personal lah..keje lah...mcm2 ada....tak tau nak pk mana satu.....so dlm ati ni terasala nak pg bercuti......ni la ngah pk2 nak g mana....(he..he...mcmla duit byk nak pg jauh2...)..so u all ada suggestion tak?.....sha ajak g cameron...wow!!! cadangan yang bagus tuh....aku akan masuk dlm planner aku.....tp bila ye...???....ujung bln ada plan nak g jumpa sha kt shah alam...dah alang2 aku ada company dinner so aku g awal kit..leh lepak ngn sha n borak2 mcm dulu....aaarrrgghhh!!!! rindu masa dulu....so rasa cm nak balik dah....dah tak tau nak merepek apa....he..hee....sowei ye cik ros..tak dan la nak buat lawak...BUBBY!!!!!!!...................

1 comments:

Anonymous said...

can't wait to see you win!