Tuesday, August 14, 2007

Idup untuk makan atau makan untuk idup???


ok...ari ni baru ada semangat nak update blog...dah kenyang lunch...he..he...erm..start ngn citer ari sabtu (11-August-2007)...ari tu aku ada 3 kenduri nak kena attend...1st g umah jiran aku..mkn nasi minyak...daging kurma...sedap lauk dia...then aku bergegas plak g selama perak...kenduri kawin Zu my colleague masa keje kt Tepen dulu....mkn nasi minyak g...perjalanan agak jauh la gak...lebih kurang satu jam....sempatla lapar lik kan?....erm...camera lupa bw so amikla sekeping guna hp...hampeh tul aku ni....pas mkn2...amik gambo..aku pn balikla...ada satu lg destination nak kena pegi..umah own plak..time sampai tu dah kul 6.00 ptg..alamak agak lambat la jugak....tp dah janji kena g la kn...jumpa bakal ibu n ayah mertua...ipar duai...aku control cun gitu...he..he...erm...tgk ayah own dah sihat kit..alhamdulillah.....dok borak2 sat..depa jamu mkn lagik...ish!!!...ish!!!..keje mkn je aku ri tu...dah tahap kebuntat dah tu...pakai lak baju kebaya...mak aiii...paham2 je la kan....nasib baik mama sudi jd PA aku ri tu...kiranya mama ikut gakla aku g semua kenduri...balik tu dah ropa nak pengsan dah aku....then esoknya (12-August-2007) aku lepak je kt umah..jd budak baik la plak..lgpun dah janji ngn mama tak kuar minggu tu...so aku rest cukup2 la...badan pn makin tembun.....nak wat cmner semangat makan tu berkobar-kobar...sama naik ngn semangat org nak sambut kemerdekaan...he..he..

0 comments: