Monday, August 6, 2007

Human Vs Animal....




erm...akhirnya sampaila masa untuk aku bercerita......nak update la kiranya ni...tgk tajuk ataih cam hodoh je bunyinyer kn???....kat sini aku nak xplain la nape tajuk tu jadik gitu....ok kita mulakan citer pada hari sabtu....bersamaan 4 August...ari tu aku cuti n plan ngan kak noor nak g tgk bby ms Tan...aku g amik nazrol n g beli adiah skali...dah alang2 g beli adiah kat ms Tan aku pn beli adiah utk anak buah dia..kakak ipar dia pn baru bersalin..bby gurl gak...alamak!!! lately byk plak aku dgr org dpt bby....so sopping sakan la gak....yang best salesgirl tu siap tanya aku...bunyi kata2nya begini "kakak sudah ada baby??"...(loghat indon la kan)....aku jawap " belum..." aku tersipu sambil mata kelip2....ala pelakon dolu2....dia tanya dengan harapan aku beli lagi la brg kt kedai tu.....minta maap ye dik akak lum ada baby nak sopping bebyk...next time ye...pastu aku g jumpa kak nab n kak noor....g umah ms Tan and borak2.....cute arr bby dia....cam nak picit2 je....balik dr umah ms Tan aku g mkn laksa n nazrol....pastu terus lik umah..baik tau aku ni.....takde yang best sgt ari tuh.....ok kita masuk ke citer yang berkaitan tajuk di atas....td tu mukadimah je.....keesokan harinya aku pegi la tepen setelah beberapa kali hajat tak kesampaian....bertolak dr umah dlm kul 10.30 pagi..smpai sana dlm 11.30...lapo lak rasa..singgah mkn kt medan kamunting..tempat lama dulu....g mkn keli bakar..perghhh!!! sedap wei...dah lama bangat ngak mkn disitu..(loh...dah jangkit ngn minah indon salesgirl tu ke?)...ngah sedap mkn dtg plak sekor tebuan ni....asik nak inggap kt keli aku je...aku marah la nie...mengganggu konsentrasi aku mkn...keli aku manis ke aku yang manis?...ha?...jawap tebuan jawap!!!....setelah selesai bersantap aku pn meneruskan perjalanan ke ZOO....nazrol tu ha tak sabo2 nak jumpa bespren dia kt zoo...korang tak caya nanti tgk gambo ye...byk tau gambo dia ngn bespren tersayang.....jeles aku..asik amik gambo bespren dia je....sikit2 gambo kwn lama...dia ckp bkn apa aku selalu dia tgk..kengkawan lama susah nak jumpa...tu yang amik gambo byk2....nak letak bawah bantal kot...he..he...mcm tarzan pencen je tau.....last2 gambo kitaorg cikit je....sal tu jadik tajuk HUMAN VS ANIMAL......kuang!!.kuang!!!...kuang!!!...kitaorg pusing satu zoo sampai sakit kaki aku....yang paling best dahla puas jejalan...bole plak round skali lagi naik ketapi.....ish!!! idea sape yang tak senonoh tuh????........tapi yang penting aku puas ati sebab sehari suntuk we spend our time together....balik tuh aku singgah umah nurul kat bukit merah..dah lama tak jumpa dia...best coz family dia mmg sporting abis.....wa caya sama lu....

0 comments: