Friday, August 10, 2007

Masihkah ada kesempatan....

cam sedih je tajuk tu kan???.......sebenarnya tadi sha bgtau aku jusco ada sales gilos2......suar jeans offer 70%...sape tak nak beli wei!!!!!..............sha thanks 4 ur info... 3 ari je.......sempat ke aku nak sopping ni???...susah ati dah rasa ni.....dahla minggu ni aku takleh kuar ngn nazrol......dah janji ngn mama aku...yelah dah tiap2 minggu dating....so minggu ni kasi rest la skek.....sok plak ada 3 kenduri nak kena attend...ceh!!! mcm VVIP lak aku ni wajib datang.....neighbour aku....kwn aku..n umah nazrol....so semua kena pegi....ahad ni kena gak pg jusco penang.....tak pueh ati tak dpt beli suar tuh....tak kirala aku pegi sorang atau ngn sape pn....yg pasti aku sempat tgk offer tuh...harap ada la lagik...fffuuuaaannnggg!!!!!!!!!!!!!!! aku jampi kit....he..he..

1 comments:

sHa said...

ko jangan riso jah,akak konfim ko sempat joli kat jusco tuh.klu duit sejuta,satu jusco tu aku sumbat dlm beg.