Monday, August 20, 2007

im back.....

jumaat lepas aku mc....sakit perut + demam....actually dah rasa ptg khamis tu...balik umah je aku tak abis2 ulang alik toilet....penat weii....mlm tuh pn sakit lagik..bila mkn je nak pegi..bila mkn je nak pegi....pastu masuk bilik tgk muka aku kt cermin...pucat lesi...last2 ajak ayah aku g klinik....doc bg ubat n mc utk esok tu (ari Jumaat la)...aku ingat kalau baik mlm tu aku g la keje sok...then masa nak tido badan aku panas gilos babas....selimut pn tak leh..tak pakai slimut pn takleh...Ya Allah!!! nape aku ni?...agak cuak la gak.....doc bg 4 paket garam suruh minum...cover yang aku g toilet tuh....sepanjang mlm aku tak dpt tido....so esoknya aku mc la...nak wat pe lagi kan?....tido je kt umah....serik wei sakit perut gi ni...skang ni nak makan pn cm fobia..tp mkn tetap mkn...yg tu mana leh tinggal...he..he...

0 comments: