Monday, March 15, 2010

Kenduri Arwah - MIL house

yesterday my hubby's family buat kenduri arwah untuk arwah ayah hubby & semua sedara-mara yang telah pergi....kenduri lepas isyak...so aku balik ngah ari..pegi kenduri kawin kt kubang ulu....then ptg tu dah start mengemas umah....memandangkan semalam xcukup kaki tangan...sebab biras aku yg no 2 tu xdpt hadir....kena jaga emak dia yg sakit kt spital..cian dia...pastu biras aku yg sulong lak kul 6 baru sampai..sebab ada kenduri kt kpg dia...so yg tinggal aku..adik ipar aku..kakak ipar aku...seb baik kakak ipar aku bw kwn dia 3 org dtg...so dorang la tolong kitaorg..menu semalam nasi daging..dalca...air asam...selesai semua kena buat plak aktiviti mengemas...fuh!!...loteh den....kul 12.30 baru aku sampai umah...ari ni kena g keje lak...hubby amik cuti terus ri ni..huhhuuu..tak aci...aku dah xleh cuti sebab baru je mc last week..memang nak kena babab ngn HR la klu cuti je manjang.....sambil tulis entry ni sambil nguap..nantok tau....

0 comments: