Wednesday, March 24, 2010

Injured...

yesterday my ofis ada latihan futsal....actually my company akan adakan tournament futsal....so team ofis aku sibuk berlatih setiap hari selasa....dorang invite my hubby untuk join sekali sebab org tak cukup nak practise...last week kitaorg dah join dah...best gak...so yesterday pegi lagi untuk 2nd training....ermm kitaorg sampai awal...so hubby pun warm up ler...tiba-tiba hubby kuar gelanggang dan datang duduk sebelah aku...muka berpeluh-peluh & macam org nak pitam..aku tanya la why?...dia ckp peha kanan dia sakit....muscle koyak...YA ALLAH!!!....aku ajak gi klinik..dia tak mau..so balik je la....sampai umah aku sapu ngan losyen yang memang khas untuk sendi & otot...so hubby tido.....pagi ni dia bgn ckp dah ok sikit & decide nak g keje..since dia dah ckp camtu aku okla..td call pun dia ckp sakit sikit2 je...ermm..hubby...hubby..cukup susah nak g klinik.....

0 comments: